7. listopadu 2011

Já stíhám?

Není to normální , je 7 hodin ráno a já už jsem hotová. Vždycky tady ještě v půl osmí lítám po domě a dělám si svačinu ... Divné co se děje ? Do školy se netěším... Fakt netuším :D
...
Musím říci ,že mám vánoční náladu :D Už aby Vánoce byli . Nééé že bych nějak toužila po dárcích, ale ta pohoda , klid. Ale tadyten rok to vychází hodně blbě.  Prázdniny budou asi jen týden :/ Ale aspoň něco :D Stop, už přestávám mluvit o Vánocích
...
Na MTV vyhráli Big Bang ! Jsem tak šťastná. Konečně velká vlna kpopu , která se vryje všem posluchačům ( už melu zase kraviny) No tím pádem od nich očekávám, že budou mít v Evropě koncerty :DDD

Hmm ... dneska .... mám do půl jedný :) Odpadla nám francoužština :)
Jak krásný den . Ne není to krásný den, máme dějepis.
Ale po škole  jdu zase za kámoškou , a menší nákup si jdu udělat :D

Moje fotka z auta :D Vždy v bezpečí ! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat