8. listopadu 2011

Teplíško,unaviška :DDD

Děckááá ! Pořád nevěřím tomu že žiji. Zima a škola, to je zlo :D   Ale tak nějak to dávám :)
Učitelé mě poslední dobou docela nesnášej ! Proč já nemůžu držet hubu a v klidu sedět ! Nééé já prostě  musím mít připomínky ke všemu , co se právě děje :D
Ale s tím už asi nic neudělám, taková už jsem :) Když si to tak uvědomuji , chtěla jsem tolik toho napsat a najednou mám okno :)
Nesnáším dějepis ! NENENE !!!!! Hodina vypadá tak, že učitel nám zadá kolem pěti stránek v učebnici, s toho si musíme vypsat poznámky a takhle to probíhá každou hodinu ( on mezitím chodí do kabinetu na kafe ) takže takhle mám opsaných 20 stránek , no a v úterý na to píšem ! Já to nechápu a prý takhle budou vypadat všechny hodiny ://// Můůůůů
No ale už nemluvme o škole... ale vlastně ještě jo ! Budeme mít třídní schůzky ! 15.11 jsem tu naposled , potom budu nejspíše mrtvá :D
A teď už fakt konec se školou.
Včera jsem nestihla autobus , tak jsem v té zimě blbou hodinu čekala na další ! Aspoň jsem si došla koupit skvělý mini Maeshmallow !!! Mňamí ! Doslova jsem je sežrala na posezení :D


No a jak to bylo dáááál :DDD
Nijak :D
Musím se vám pochlubit s mojí zdí ( teda jen s kusem )
No nemám ji dokonalou ? :D


No a já už fakt nevím co psát ! Tehle článek  zase píšu hodinu, páč mě tady pes mučí a pořád mi pořád píše , tak nestíhám :D Tak vám sem hodím poslední moje fota :) A moji dokonalou mikinu!!!!! Je tak teplá :) Vždy jsem mrzla ve škole a teď tam zase padám vedrem :D






Žádné komentáře:

Okomentovat