6. listopadu 2011

volnoooo !

No není to nádherné , mít volno :) No jak kdy :D je pravda, že jsem se dneska moc nezastavila....
Uklízela jsem , pekla .... žehlila :D a teď mě ještě čeká úklid mého pokoje :/ Jako uklízet pokoj mě většinou baví , ale dneska ... nějak se mi nechce :DDD
...
Pořád dokola poslouchám jeden song od secrets-Love is move ! to je tak nakažlivé. Asi se jí naučím, abych si ji mohla pořádně zpívat :D

Dneska celý den tady bojuji ze svým psem ! Brutem ! Je dneska nějaký hyperaktivní :D chvíli nepoleží , všude se motá ! A je nenažraný. Ale stejně je to moje zlato... teda to té doby, než když mi ve dvě hodiny ráno vleze do postele a začne mi okusovat nos :D

No a teď místo toho abych uklízela, tady koukám na svoje fota a nevěřím, že sem se tak změnila během ... necelého roku.
Před :
blonďatá , nenamalovaná ... 

a teď :
Hnědovlasá, hooodně namalovaná :D
neuvěřitelné :O


Ale tak jako fakt lidi, už musím jít uklízet :D


1 komentář: