2. listopadu 2011

úterý - naštvaná ?

Je jasné, že škola naštve každého. Ale nenaštvala mě škola, ani učení , ale učitel.
Třídní! Pořád nám vykládá , jakou má v nás důvěru a potom ? nestará se o nás, vše nám říká pozdě a co hůř.... nezastal se nás u ředitele, když se měla měnit třída ! Vám se to zdá jako banalita a že to hrotim .... ale nám na tomhle záleži :/
Dále jsem byla celý den tak naštvaná , že když mě nějakej tipan na městě oslovil číčo , nehorázně jsem ho poslala do tmavých míst :D jsem ale zlý člověk ... .
a co mě čekalo doma,??? učeníííííí .....
super což ? :D ale aspoň mě potěšila Jasmínka ( kámoška- její blog zde :) http://black-emo-angel.blog.cz/)protože mi koupila dáreček :) hňááá už se těším :)
Doufám že zítřek bude lepší ... :)
Good night :)

1 komentář:

  1. My máme taky děsnou třídní, ona zase všechno MOC hrotí (omluvenky, přezůvky, a další zbytečnosti), už z toho všichni lezeme po stropě. Když doneseš omluvenku s rodinnýma důvodama, začne se vyptávat: ,,Kdes byla?" apod. jako by to snad byla její věc. A máš vidět její proslovy. Takže bych to s tebou klidně měnila.

    OdpovědětVymazat