2. listopadu 2011

Mńamííí mňam :D

Utíkal vám den dneska taky tak pomalu ? mě šíleně !!! se vleklo .. dokola dokola a zase dokola učení ... ale nebylo to zase tak hrozné no :D
Ale o přestávkám jsem se válela smíchy, já mám dneska strašně dobrou náladu, což je zrovna blbé, protože mám namožený svaly na břiše z tělocviku  a když se směji, bolí to jak sviň :D
Ale s Kájuškou mám dneska fotku :D to jsme byli ještě v pohodě, před biologií, to jsme ještě netušili, že budeme psát test :D


No a dále .... Jasmínka mi z Prahy z Korea shopu přivezla dáreček :) Mńam Mňam sušeky :)
Víte jako jsem měla radost, když jsem viděla vše popsané korejsky :D
ale ještě k tomu ta chuť !!!! ááááá dokonalé :)
Já jsem na jídlo strašně uchylná :D

No a nakonec jsem byla na tréninku:DDD bavilo mě to :DDD
a na zítřek se nemusim moc učit , takže paráda :)
Mám potřebu si koupit umělý řasy ,,, asi pujdu zítra :D



1 komentář: