4. března 2012

Back in da school



 
Tento týden jsem měla prázdniny. No neužila jsem si je tak , jak jsem si představovala ,ale tak s tím už nic neudělám. Zkazili mi to hlavně ti doktoři, po kterých jsem půl týdne běhala. Ale hlavně, že už mi je lépe.
    V pátek jsem jela do města a šli jsme s Teri do NY. Musím říct, že mě NY pořádně zklamalo . Nikdy jsem tento obchod neměla ráda, ale tentokrát ho nesnáším. Takové hadry za takové ceny. Neskutečné . Kvalita na nic .... Takže já jsem nic nepořídila, radši jsem si koupila ve městě další pár nalepovacích řas.
Tak jsme se vrátily zase do centra města a šli jsme do bistra se najíst.  A poté , jelikož bylo opravdu nádherně jsme se jen tak flákaly. Takže aspoň něco pozitivního za ten týden .
   Slibovala jsem si už v pondělí, že se budu každý den učit, no a dneska je neděle a ještě jsem se na učení ani nepodívala ... Achjo , takže dneska se učit ! Už se těším -_-
  Takže asi tak , mějte se ... BYE  Hanul-Mi

3 komentáře:

  1. Nalepovacích řas není nikdy dost :3 Jinak to s tím učením znám, hned jak přijdu jdu se učit...7 hod. večer....hmma si bych si tu látku měla aspoň dopsat...mmnt skara na co se to píše ??? takže asi tak :D tohle je stejné jak s dietou ZÍTRA začnu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano to není ^_^. Mám asi dvacet párů,ale stejně mi připadá, že jich je málo :D
      Jo no , jinak to ani nejde ... :D nejsem dobrý a aktivní student :D

      Vymazat
  2. Jo, Amerika smrdííí! :D Taky jsme teď měli prázky, odkud jsi? :D A btw. kde jsi vzala ty k-pop plakáty? *-* :D

    OdpovědětVymazat