19. listopadu 2011

sorry ! :) Čajnáá song jede :D

Promiňte , že nějak nepíšu , ale jsem líná a nějak není čas :)
Včera jsem byla na brigádě celý den a jsem totálně mrtvá :X
A ta zima.... mohlo by teda aspoň sněžit, ať je to aspoň trochu bílé :D
Chci léto , chci chci chci . To byli časy , když jsme ještě v sedm hodin večer  byli na plavečáku a opalovali se.
Teď v sedm ležim v posteli a čučím na filmy , protože nic jiného dělat nejde. Ale tak aspoň jsou v zimě maturáky a plesy :) Akorát by to chtělo ještě jedny šaty no :D
Ty se mi tak  líbí ! CHCI JE !!!!




Hold jsem uchylná na mini šaty :D
Ale v prosinci jdu na maturák asi v sukni no :D Nevadí :D Taky je mini :D


No a dneska si tady jedu svoje písničky :) Tak vám sem tři dám :)
1. cele den si tady jedu tenhle čínskej song! hned bych šla pařit :D

2. dále tu jedu novej song od Ranii ! Je dokonalej ! Rania forever :)
Ale jak se ostříhaly poznávám opět jen Di a Xiu :D

No a za třetí :D Divoký západ , Korea , rap ? :D Nejde vám to dohromady ? Mě jo :D



Žádné komentáře:

Okomentovat