31. října 2011

ME :*

Tak jak bych začala ...... asi teda tím, kdo jsem , takže tady je takový malý dotazníček :)

Jméno: Monička :) Ale tady Hanul-Mi :)
Věk: 14 - za měsíc - 15 :)
Výška: 175 cm--- přála bych si mít nějakých 160 cm :D
Váha- 52 kg
Styl: takže takhle .... miluju gyaru, ale zajímám se o ní krátce :) ale chci se v ní zdokonalovat :)
Hobby: tanec , net , móda
Oblíbená barva: růžová, modrá, černá :)
Vlasy: k ramen§m, hnědočervené :D
Hudba: KPOP !!!
Idols : Eunhyuk, Jia, Jessica, Di, Victoria ,Hyoyeon :)
Oblíbená věc : teď se tím staly nalepovací řasy :D
Mám ráda : Asii , kamarády, módu , smích :) a kluky :D
nemám ráda : pár jídel , a takový ty keci , jakože přetvářku atd tady ani zmiňovat nemusim :D
Jak vypadám :DDDDDD

2 komentáře:

  1. Máš skvělý styl a jsi roztomilá ^_^ a myslím,že Gyaru ti bude slušet :)...a opravdu nechtěj mít 160 cm:D

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím se Silvi ... ve všem :D
    Myslím, že Gyaru ti bude opravdu moc slušet! Máš na to báječné předpoklady. Takže se nenech odradit nějakýma řečma (četla jsem tvůj článek o tom, že ti nějaký blbec psal na mail, ať se do toho nemotáš).
    A nechtěj mít 160 cm, fakt ne :D Být prťavá není fajn, někdy mi přijde, že mě lidi vůbec nevidí :DDD

    OdpovědětVymazat